Wyjaśnić znaczenie podanych zwrotów.:
pęknięte serce -
lazurowe niebo -
zbrodnicza nitka -
spłoszony szept -
piekielne talenty -
obszerne jak gumowe łodzie -
ujrzawszy skrawek nadziei jak rąbek księżyca na niebie -
historia pachnie awanturą jak łąka sianem -







z góry dziękuję . ;DD ;**
ii...prosze o szybkie i nie długie wytłumaczenie.;D

3

Odpowiedzi

2009-11-05T18:04:17+01:00
1. Zdrada lub coś co komuś innemu psuje humor.
Bardzo przepraszam ale wiem tylko to 1.

Chciałam po prostu pomóc;)

2009-11-05T18:07:03+01:00
1. serce które zostało przez jakiegoś człowieka złamane. zdradzone lub cos w tym stylu.
2. niebo luksusowe czujesz sie jak w raju
3. nitka która mozesz sie skaleczyć
4. przerwany szept rozmowy ( zakłucać ciche mówienie)
5. duże talenty
6. ---
7. ---
8. z tej histori wyniknie dramat
chyba cos takiego ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:17:23+01:00
Pęknięte serce -złamane serce,ma je ktoś kto cierpi z powodu miłości
lazurowe niebo- czystość,coś co budzi zachwyt
zbrodnicza nitka- bardzo ważny szczegół,który może nam umknąć
spłoszony szept-urwanie w złym momencie rozmowy
piekielne talenty-talenty które niosą za sobą złe konsekwencje,zamiłowanie to rzeczy złych.
obszerne jak gumowe łodzie - duże
ujrzawszy skrawek nadziei jak rąbek księżyca na niebie - nadzieja bardzo słaba
historia pachnie awanturą jak łąka sianem - to znaczy że można spodziewać się awantury w najbliższym czasie.


Ale na 100% pewna nie jestem.