Odpowiedzi

2009-11-05T18:04:43+01:00
Właściwości polegają na odbijaniu a to znaczy że jedna z jego części kursuje po drugiej.
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:06:42+01:00
-światło rozszczepia się na barwy
-przechodząc przez pryzmat załamuje się 2 razy.
-przechodząc przez lustro wody załamuje się raz
-Światło odbite od powierzchni idealnie gładkiej odbija się pod takim kątem pod jakim padł promień
-światło odbite od powierzchni chropowatej załamuje się i odbija się pod różnym kątem.
-Pomidor np pochłania światło niebieskie i zielone,odbija tylko czerwone
-ciało czarne pochłania wszystkie barwy.
22 3 22