Odpowiedzi

2009-11-05T18:24:36+01:00
To palenie już odrzuca,
więc jeśli chcesz mieć zdrowe płuca,
to tytoniu wcale nie pal,
bo to moda jest na medal!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:29:46+01:00
Nastała nowa moda,
wszystkim palaczy szkoda,
po co sobie życie zatruwać,
lepiej biologie lub chemie wkuwać,
najgorsze są żółte żeby,
aż palaczowi wali z gęby,
i jeszcze to uzalerznianie,
gorsze niż jedynek dostawanie,
jaki z tego morał?,
zostawić palenia horał...
2 5 2