Brzoza ojcowska, leszczyna pospolita, dereń biały, bławatek, dąb szypułkowy, widłak goździsty, paproć zwyczajna, modrzew europejski, jałowiec, trzmielina zwyczajna, koniczyna łąkowa, mniszek pospolity, cis pospolity, mech torfowiec, jodła pospolita, chaber, jarząb pospolity, wrzos zwyczajny, salwinia pływająca, mikołajek nadmorski, mech płonnik, skrzyp polny, przylaszczka pospolita :

Z pośród tych roślin wypisz wszystkie chronione.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T18:29:47+01:00
Brzoza ojcowska, widłak goździsty, paproć zwyczajna, cis pospolity, salwinia pływająca, mikołajek nadmorski, przylaszczka pospolita
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:55:25+01:00
Brzoza ojcowska,dąb szypułkowy,widłak gożdzisty,paproć zwyczajna,modrzew europejski,cis pospolity,mech torfowiec,jodła pospolita,salwinia pływająca,mikołajek nadmorski,mech płonnik, skrzyp polny,przylaszczka pospolita.::))sprawdzone