Odpowiedzi

  • jkb
  • Rozwiązujący
2009-04-27T18:30:38+02:00
Wystarczy wektor BA=[-4,4]-[-4,-5]=[0,9], tak więc |AB|=9
i analogicznie DC=[5,6]-[4,-3]=[1,9], tak więc |CD|²=1²+9²
|CD|=√82
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-27T18:32:01+02:00
A(-4,4) B(-4,-5)
|AB|=√(-4+4)²+(-5-4)² <-wszystko jest pod pierwiastkiem
=√0²+81=9

c(5,6) d(4,-3)
|CD|=√(4-5)²+(-3-6)²=√(-1)₂+ (-9)²=√1+81=√82
5 5 5
2009-04-27T18:32:07+02:00
Musisz sobie rozrysowac uklad wspolrzednych i zaznaczyc te pkty
wiec odcinek AB bedzie wynosil 9
CD jak pkty naniesiesz na ukl.wsp. to z pitagorasa mozna a wiec:
1²+9²=|CD|²
82=|CD|²
CD=√82
2 5 2