Odpowiedzi

2009-11-06T20:24:39+01:00
Panie dziękuje że mnie stworzyłeś
że mnie kochasz i masz w opiece
Wiesz że ja też Cię kocham
i dlatego jestem w kościele

Panie ty kochasz
mnie i moich bliźnich

Panie ty kochasz nas wszystkich
i potrzebujemy tego
dlatego składamy dzięki
i wychwalamy Pana

Panie ty kochasz
mnie i moich biźnich

(proszę o danie mnie jako "najlepsza odpowiedź)
67 4 67
2009-11-06T20:35:56+01:00
Wielbijcie Jahwe, wszystkie narody,
wychwalajcie Go, wszystkie ludy,
bo umocniona jest nad nami Jego łaskawość,
a wierność Jahwe - na wieki.
Alleluja.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
  • imo
  • Początkujący
2009-11-06T20:45:49+01:00
Wybaw o Panie nas twych dzieci Bożych

1. Wybaw Panie twój lud wielbiący
wychwalający cię na wieki
Zbaw nas od zła wszelkiego
i obdarz nas pokojem

2. W tobie Panie zaufałem
wielbię cie i sławię na wieki
Bo wielka jest chwała twoja panie
tyś jest mą wiarą i nadzieją
25 4 25
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
dzięki :)