Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:15:25+01:00
Przyjmować sakramenty
czytanie i rozważanie Biblii
modlitwa
uczestnictwo we mszy św.
uczestnictwo na lekcjach religii
dobre uczynki
pomoc bliźnim
2009-11-05T18:15:38+01:00
Aby wypełniać bardziej naukę Boga o któlestwie Bożym należy codziennie się modlić, chodzić do kościoła, dbać o królestwo Boże.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T18:31:57+01:00
Trwac we własnej wierze ,modlić się , przyjowac sakrameny byc pomocnym dla ludzi i świata zmiejszac zło panujące na dzisiejszym świecie