Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:42:14+01:00
Uczeń powinien być systematyczny i punktualny. Nie może mieć zaległościbyć Wszystkie jego nieobecności powinny być usprawiedliwione osobiście przez rodzica lub napisane na kartce i podpisane przez niego.
Uczeń nie powinien brzydko odnosić się do nauczyciela,ani wyśmiewać się z niego.
Powinien być miły dla osób pracujących w szkole, niezależnie na jakim stanowisku. Powinien być miły dla kolegów i nie wdawać się w bójki, nie powinien też przeklinać. Powinen szanować szkolę i przedmioty znajdujące się w niej.

2 3 2
2009-11-05T19:34:00+01:00
Powinien być przede wszytskim punktualny i systematyczny. Powinien być miły i odnosić się z szacunkiem do osób pracujących w szkole.
1 5 1