Odpowiedzi

2009-11-05T18:09:40+01:00
To,co było piękne, a czego już nie ma
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:09:33+01:00
Raj utracony to utracone szczescie
9 4 9
2009-11-05T18:10:24+01:00
Raj utracony noo to ze szczescie utracone
czuć się jak w raju no to czuć sie bardzo szczesliwym miedz wszystko czego sie chce
baju baju bedziesz w raju no to ze jak sie marzyy to przez marzenia mozna być w raju
24 4 24