Największą głębią na Ziemi jest Rów Mariański znajdujący się na Oceanie Spokojnym. Jego głębokość wynosi 11 034m. Natomiast najgłębszy na Atlantyku rów Puerto Rico ma 9220 m głębokości.
a) O ile procent głębszy jest Rów Mariański od rowu Puerto Rico?
b) O ile procent płytszy jest rów Puerto Rico od Rowu Mariańskiego?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:10:48+01:00
100% - 9220
x - 11034
wychodzi około 119,7
czyli jest o 19,7% głębszy
100% - 11034
x - 9220
wychodzi około 84 czyli o 16% jest płytszy.
7 5 7
2009-11-05T18:18:16+01:00
100% - 9220
x - 11034

wychodzi około 119,7
czyli jest o 19,7% głębszy

100% - 11034
x - 9220

wychodzi około 84 czyli o 16% jest płytszy.
5 3 5
2009-11-05T18:31:38+01:00
A)11034-9220/9220=1814/9220=0,19=19%
Odp.Rów Mariański jest głebszy od rowu Puerto Rico o 19%
b)11034-9220/11034=1814/11034=0,16=16%
Odp.Rów Puerto Rico jest płytszy od rowu Mariańskiego o 16%
5 5 5