Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T18:13:41+01:00
Patriota to dziś człowiek przywiązany do barw narodowych ,tradycji kultury danego kraju ;)


Pozdro
2009-11-05T18:15:47+01:00
Patriota dziś to osoba, która kocha swój kraj, jest w stanie poświęcić dla niego wiele i czuje miłość do ojczyzny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:17:21+01:00
... osoba, która szanuje ojczyste obyczaje i świętuje je. Jest zgodny co do prawa, nie łamie go, lecz wręcz przeciwnie - przestrzega. Sam próbuje tworzyć lepszy świat, likwidujęc wandalizm itp.