Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-27T18:19:38+02:00
Chodziło tu o dominację chrześcijaństwa w Europie.
Papież miał dzięki temu większy wpływ na kierowanie życiem wszystkich ludzi.
Ze względu na to, iż wszystko w życiu podporządkowane było religii, światopogląd chrześcijański rządził myśleniem, odczuciami, postępowaniem i twórczością wszystkich ludzi średniowiecza.
Po reformacji kościoły miały inne potrzeby i skupiały się na sprawach dotyczących danego obszaru
2009-04-27T18:19:57+02:00
Dominacja religii chrześcijańskiej prawie w całej EUROPIE.