Odpowiedzi

2009-11-05T18:15:03+01:00
Naprzykład gazeta Hannah Montana nie jest ;D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T19:12:45+01:00
Na rozwój naszej wiatry najlepiej wpływają czasopisma religijne opowiadające o kulturze naszej wiary np. Pielgrzym , Mały gość niedzielny itp.

Film to taki który opowiada nam o rozwoju naszej wiary w przeszłości .

Czasopisma młodzieżowe nie rozszerzą naszej wiedzy o wierze !!!
1 4 1
2009-11-05T20:02:15+01:00
Np. "Jumper".

- Uważam, że ten film nie ma wpływu na rozwój naszej wiary, ponieważ jest to film akcji i pojawia się w nim głównie chęć władzy i przemoc. Jest to film fantasty, z którego wydarzeń nic się nie uczymy.