Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:26:33+01:00
Drogi Jakubie 12.10.09r Ł-ca
Cześć Kubuś , słyszałam o tragicznym wydarzeniu , które Cię spotkało. Piszę ten list aby wyrazić swoje wspólczucie .
Kubusiu wiem co to znaczy śmierć kolegi napewno bardzo za nim tęsknisz , ale nie martw się on zawsze na ciebie bedzie partrzył i napewno nie bedzie mu miło jak bedziesz się smucił . On był jeszcze młody miał tyle życia przed sobą , ale w niebie też jest życie i napewno Bóg dobrze sie nim opiekuje.
Nie smuć sie i nie płacz wszystko sie ułoży . Naprawde bardzo Ci współczuje straty kolegi.
Mam nadzieje , że nie długo się spotkamy i będziemy mogli porozmawiać o tym w cztery oczy a nie przez list.

P.s Trzymaj się i pozdrów rodziców .
2009-11-05T18:40:22+01:00
A)Panie Boże proszę Cię o spokojną śmierć
,przy bliskich.
Spraw ,aby moja dusza poszła do nieba,oraz
aby moja dusza mogła życ w spokoju w niebie.
b)
Drogi ........
Wiem o tym co zdażyło sie w twojej rodzinie.
Jestem pewna że bardzo trudno jest Ci sie pogodzić ze śmiercią tej osoby.
Bądź pewny że zawsze możesz na mnie liczyć , na pomoc moją i mojej rodziny.
Modle sie za twoją (powiedzmy )Mamę.
I mimo tego że jesteśmy daleko siebie Ciągle pamiętam o Tobie
Tęsknie, ....