Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:22:21+01:00
1. Alkoholizm- należało by zmniejszyc dostęp do tego rodzaju produktu i zwiększyć kary za nie stosowaje sie różnych paragrafów z tym związanych.
2. Bezrobocie - należy ograniczyć rozdawanie zasiłków dla bezrobotnych
3. Problemy polityczne - nalezało by zacząć dotkliwie karać ludzi na stołkach aby dotrzymywali obietnic, i zajmowali sie wyznaczonymi im zadaniami.
4. Sporo ludności patologicznej która jest nie wykształcona i czesto agresywna - należało by nałożyc obowiązkowe szkolenia i kuratorów którzy rozpoczeli by nakłanianie ludzi do uczciwej pracy i nie pozyskiwaniu każdego możliwego zasiłku.
2009-11-05T18:31:07+01:00
-alkoholizm
-narkomania
-prostytucja
-ubóstwo
-przestępczość
-patologie społ. (przemoc)

sposoby zwalczania:
-zaostrzenie kar dla przestępców
-większa kontrola policji, monitoring na ul. miast
-pomoc społeczna trafiająca do najbardziej potrzebujących
-akcyza wliczona w cenę alkoholu,która umożliwia realizowanie programów profilaktycznych dot. uzależnień
-działalność organizacji społecznych oraz poszczególnych osób : MONAR,MARKOT, La Strada, Marek Kotański,Janina Ochojska
-społeczny brak akceptacji na zachowanie dewiacyjne-reagowanie na zachowania chuligańskie na ulicach, w środkach komunikacji miejskiej, w szkołach