Odpowiedzi

2009-11-05T18:18:33+01:00
Bójki
chęć samobójstwa
nie wiem
  • eejj
  • Rozwiązujący
2009-11-05T18:19:41+01:00
Hmmm .
no na pewno jakieś narkotyki, alkohol, uzależnienie od Internetu.
Sporo młodzieży jeździ na motorowerach, więc tez ryzyko wypadku jakiegoś jest . :d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:20:08+01:00
W tym wieku najczęściej młodzi ludzie spotykają się z modą na fajne rzeczy i gadżety. Często są odtrącani przez rówieśników bo są gorzej ubrani, nie mają markowych ubran. Pojawiają sie także pierwsze próby sprobowania alkoholu lub papierosów