Odpowiedzi

2009-11-05T18:18:55+01:00
Życie jest piękne
jak kropla rosy
która po deszczu przypada tak szybko.
Życie jest piękny jak ja czy ty wiesz juz o tym ?
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:27:15+01:00
Wiele ludzi sądzi, że bez przyjaźni nie ma szczęścia a nawet życia. Ja również się z tym zgadzam. Człowiek został stworzony, aby bawić się i smucić kiedy trzeba. Przyjaciel jest osobą, z którą możemy rozbić te obie rzeczy, a także pomagać innym. Życie jest długie i zawiera dobre i złe dni. Gdyby wszystkie dni byłyby dobre to życie nie byłoby piękne, ponieważ po czasie znudziłyby nam się te dobre dni bez problemów.
Życie jest piękne, ponieważ mamy przyjaciół, z którymi możemy zawsze spędzać wolny czas i świat, który umożliwia nam życie w szczęściu. Dzięki złym chwilom nie nudzimy się i możemy pomagać innym, dzięki czemu sami zostaniemy kiedyś obdarzeni pomocą. Każdy dzień jest inny i ma inne niespodzianki, dlatego uważam, że życie jest piękne nawet ze złymi dniami, wrogami czy brakiem pieniędzy.
1 5 1