Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:21:20+01:00
Nie może być tolerowane niszczenie mienia, obrażanie osób, kpiny, wyśmiewanie się z kogoś ze względu na jego wygląd, kolor skóry i pochodzenie. Te zachowania nie mogą być tolerowane bo nie po to rodzice nas uczą od najmłodszych lat, abyśmy byli dobrzy w stosunku do wszystkich, żeby potem to wszystko tak po prostu olać.
3 4 3
2009-11-05T18:45:54+01:00
Nie powinno być tolerowane nabijanie się z innych ludzi, bo są jacy są i może nie mogą lub nie chcą tego zmienić (chyba, że sprawa jest np.: "śmierdząca" -wtedy należy po prostu porozmawiać z daną osobą). Ludzie nie powinni robić krzywdy sobie, ani nikomu innemu (psychicznej, czy też fizycznej) a my nie musimy tego tolerować, bo jest to bierne branie udziału w sytuacji. To samo, gdy widzimy kradzież.
1 5 1