Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:25:32+01:00
W dniach 12-13 czerwca 2009r 45-osobowa grupa uczniów ze szkół podstawowych oraz gimnazjalnych realizująca projekt Z nami poznasz swój kraj i zdobędziesz przyjaciół wzięła udział w wycieczce do Krakowa.
Wycieczka była ewaluacją w/w projektu realizowanego od 02 stycznia 2009r.Uczniowie spotkali się wcześniej dwukrotnie w Muzeum Kresów w Lubaczowie. Pierwsze spotkanie odbyło się 03 kwietnia 2009r – były to warsztaty z rękodzielnictwa. Ponad 40-osobowa grupa wzięła udział w zajęciach prowadzonych przez twórców ludowych- malowano pisanki, wykonywano palmy oraz kartki świąteczne.
Drugie spotkanie zostało zorganizowane 02 czerwca 2009r – warsztaty malarskie w plenerze. Spotkanie odbyło się z okazji Dnia Dziecka. Uczestnicy warsztatów dowolną techniką malowali prace na temat Jaki jest mój świat? W nagrodę za udział w zajęciach i piękne prace wszyscy losowali upominki zakupione przez Muzeum kresów w Lubaczowie.
Celem spotkań była integracja uczniów jako zespołu, rozwijanie zdolności, nabycie nowych zainteresowań, jak również bezpieczne i wartościowe spędzanie wolnego czasu.
W czasie dwudniowej wycieczki uczniowie poznawali najważniejsze zabytki Krakowa- Kopiec Kościuszki, Rynek, Wawel, Kościół Mariacki, Sukiennice, pomnik Adama Mickiewicza, Kościół Św. Wojciecha, Barbakan, Teatr im. J. Słowackiego.
Zwiedzono również miejsca pielgrzymowania Ojca Św. - Łagiewniki, Kalwarię Zebrzydowską oraz Wadowice.
Wycieczka cieszyła się dużym zainteresowaniem, gdyż uczniowie zwiedzali te miasta po raz pierwszy.
Grupa okazała się bardzo zdyscyplinowana. Wszyscy uczestnicy otrzymali pochwałę oraz nagrody pocieszenia w postaci słodyczy.
1 5 1
2009-11-05T18:27:14+01:00
Kraków . xD
Sprawozdanie:
5.11.2009 r. byłam z klasą na wycieczce.

7348185- napiszę Ci wszystko na gadu ;p