Odpowiedzi

2009-11-05T18:26:45+01:00
Jest to osoba ktura znasz i mozesz jej zaufac a ona moze zaufac tobie.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:28:49+01:00
Mówiąc najprościej jest kimś, kto pozwala mi być taką,
jaka jestem i nie myśli, że jestem niespełna rozumu.
Ktoś, kto z wyrazu mojej twarzy odczytuje, że potrzebuje porozmawiać o tym, co się dzieje lub nie w moim życiu. Udziela mi wsparcia bez osądzania.Przyjaciel to ktoś, kto mnie potrzebuje,
ufa mi i jest szczęśliwy, gdy przynoszę dobre nowiny
- to ktoś, kto nigdy nie odejdzie.Jeśli jest coś, co uszlachetnia duszę, to mieć przyjaciela. Jeśli jest coś, co jeszcze bardziej uszlachetnia duszę, to samemu być przyjacielem.;))
4 2 4
2009-11-05T18:29:10+01:00
Przyjaciel - osoba ,na której możemy zawsze polegać .Ktoś komu możemy bezgranicznie zaufać.
4 4 4