Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:30:52+01:00
Rozwiązanie:

M= 50G+40G+6G+500MG+400MG+20MG+10MG
zamieniam teraz pozostałe na gramy. :
M = 50g+40g+6g+0,5g+0,4g+0,02g+0,10g = 97.02g
teraz zamieniam < 97,02g > na kilogramy ponieważ masę wyraża się w kilogramach. 0,09702 kg.

Odp: Masa tego ciała wynosi 0,09702 kg.
18 3 18
zły wynik ;) powinno być 0.01 g i wszystko równa się 96,93g - 0.09693 kg
2009-11-05T18:31:40+01:00
Masa = 50g + 2 * 20g + 5g + 1g + 0,5g + 2 * 0,2g + 0,02g + 0,01g = 96,93g
odp: Masa tego ciała jest równa 96,93g.
17 3 17
2009-11-05T18:32:08+01:00
50g+(2*20g)+5g+1g=96g
500mg+(200mg*2)+20mg+10mg930mg
1g= 100mg
930mg=9,3g
co daje 96g+9,3g=105,3g
masa ciała wynosi 105,3g.
21 3 21