Odpowiedzi

2009-11-05T18:35:09+01:00
300dag-100%
x - 20%

300*20= 3*20 = 60
x=-------------------------------=60dag
100 = 1 = 1

Gospod. musi dodać 60 dag cukru.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:36:13+01:00
Masa roztworu = 3kg
masa substancji = ?
Cp= 20 %
cp= ms*100%/mr
20%= ms*100%/3kg /*3kg
20% * 3kg = ms * 100% / : 100%
20% * 3kg / 100% = ms
ms = 0,6 kg = 60 dag

Odp: W wodzie należy rozpuścić 60 dag cukru.
  • 1995
  • Początkujący
2009-11-05T18:37:10+01:00
300dag-100%
x - 20%


Gospod. musi dodać 60 dag cukru.