Odpowiedzi

2009-11-05T18:33:46+01:00
X-cena biletu mamy 0,7x-cena biletu ulgowego x+0,7x=340zł 1,7x=340/:1,7 x=200zł odp bilet mamy kosztował 200 zł pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:34:01+01:00
X - cena biletu

Jacek 30% zniżki:
100% - 30% = 70%
0,7x

0,7x + x = 340zł
1,7x=340zł / ÷1,7
x=200zł

Odp. Bilet normalny (mamy) kosztował 200zł.
2009-11-05T18:35:36+01:00
340zł*30%= (skracamy zera) = 136zł.
340zł-136zł=204 zł
Odp.: Mamy bilet kosztował 204zł.