Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:32:52+01:00
2009-11-05T18:34:14+01:00
Przebiegły-sprytny
impulsywny-nerwowy
niezłomny-uparty, zacięty
ostrożny-twardo stąpający po ziemi, uważny

Do odyseusza pasują niezłomny i ostrożny.
3 4 3
2009-11-05T18:39:30+01:00
Przebiegły-chytry , cwany, sprytny
impulsywany-gwałtowny,przebiegły,agresywny
niezłomny-niezmienny,stały trwały
ostrożny-uważny dyskretny,czujny
Odyseusz miał dobre cechy charakteru
2 2 2