Odpowiedzi

2009-11-05T18:40:22+01:00
Ponieważ ludzie obdarzają mnie szacunkiem, przyjaźnią, zaufaniem. Jestem szczęśliwa ;)
60 3 60
2009-11-05T18:41:42+01:00
Mój świat z szarego, na kolorowy zmienił by się gdybym miała lepsze oceny od tych, co mam teraz. Ale też to, żebym w przyszłości dostawała od życia to, co najbardziej bym chciała. Dobrze płatną prace, wykształcenie i miłość.
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:42:26+01:00
Mój świat jest kolorowy ponieważ jestem szczęśliwa w moim życiu. Mam przyjaciół na których mogę liczyć w każdej sytuacji. Mieszkam w kraju z którego jestem dumna i który godnie zawsze reprezentuję. Żyję w kraju który jest niepodległy i każdy ma prawo na własne zdanie. Każdy ma prawo do własnego życia w które nikt nie ma prawa ingerować.
57 4 57