Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T18:42:54+01:00
2450:49=50
50/2450=2%
2450-50=2400 masa miedzi
2009-11-05T18:47:43+01:00
Ja bym to tak zrobiła :)
m- miedz
g -glin

m=48g ( to było w tresci zadania)
g=?

m+g=2,45
48g+g=2,45/49
g=0,05 (ton)

procentowa zawartosc:
100% to 2,45t
x to 0,05t
x= 5: 2,45
x=2,0408...
czyli ok 2%
to miedz to ok98%

Mam nadzieje ze pomogłam :)