Odpowiedzi

2009-11-05T18:44:30+01:00
Maja małe szanse bo wiare mozemy rozojać poprez lekcje religii lub msze św.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T18:53:50+01:00
Zależy jaki to film lub gazeta. Jeżeli np film 'Twilight' czy 'new moon' albo gazeta 'bravo' to uważam że jest bardzo mała szansa na rozwój naszej wiary, coraz więcej ludzi czyta takie bzdury, nieprawdziwe plotki o zwykłych ludziach, ktorych stworzyły same media czy wlasnie gazety.
Ale jeżeli to byłby fil 'popieluszko' czy 'swiadectwo' to szansa jest nawet dobra, nie duża ale jest. Ludzie przy oglądaniu takich filmów zazwyczaj sie wzruszaja, po prostu miekną.
2009-11-05T19:00:40+01:00
Oglądałem ostatnio wilm pt troja i mysilę że ten film niejest dobry dla mojej wiary,poniewarz było tam dużo krwi . :)