Hej! Mam do Was pytanko. Jutro mam lekcję plastyki i bedziemy gotować. Kompletnie nie mam pomysłu. pani poiwedziała, że mamy do dyspozycji mikrofalówkę, patelnię, garnek. To mają być potrawy, takie na obiad. Proszę o jakiś pomysł. Za przepisz i pomysł dam NAJLEPSZA. Z góry dziekuję

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:43:56+01:00
Możesz zrobić naleśniki. :)

oto przepis:
2 jajka
3 szklanki mąki
mleko (ponad 0,5 l, dolewaj jesli bedzie bardzo geste ciasto)

Wychodzi ok. 30 nalesników - dla całej klasy :) :*

Powodzenia
2009-11-05T18:44:48+01:00
Kiełbaski posyp przyprawą do grilla, wrzuć do mikrofalówki na ok. 10 min. na tryb grill i po 10 minutach ma super obiad ;] POWODZENIA!!!
2009-11-05T18:51:10+01:00
Produkty: 1 pierś z kurczaka, szczypta ,,warzywka'' , sos do spagetti , makaron spagetti, bazylia , mozzarella

Sposób przygotowania :Ugotować makaron. Pierś pokroić na małe kawałki przyprawić warzywkiem.Podsmażyć mięso na patelni dodać sosu i bazylii.Mieszać tak długo aż wszystko się wymiesza.

Sposób podania : Na talerz wyłóż makaron i zalej go sosem na koniec posyp kawałkami ser mozzarella i bazylią.

Smacznego

Mam nadzieje że pomogłam ;]