Odpowiedzi

2009-11-05T18:46:20+01:00
W szkole miejscami najbardziej niebezpiecznymi są korytarze i sklepik.

Aby poprawić bezpieczeństwo w szkole należy założyć monitoring oraz ochrone .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:47:19+01:00
Wniosek po przepatrzeniu danych jest następujący. W szkole powinny być zakładane kamery, zwłaszcza tam gdzie jest najniebezpieczniej, czyli na korytarzach i w pobliżu sklepiku, a nawet łazienek, nauczyciele powinni dyżurować na korytarzach i zwracac uwage na zle zachowanie uczniow.. Nie powinno być mundurków, ponieważ one nie podnoszą bezpieczeństwa w szkole.
2009-11-05T19:17:07+01:00
Korytarze są najniebezpieczniejszym miejscem w szkole. Szatnia jest najmniej niebezpieczna. Bezpieczeństwo w szkole może poprawić moritoring lub ochrona. Moim zdaniem mundurki wyzwolą w uczniach jeszcze większą agresję ponieważ powiedzmy sobie szczerze kto chciałby nosić mundurek.