Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:48:29+01:00
1.Zenek był chłopcem bitym przez ojca. Był włóczęgom, można by powiedzieć że był złodziejem
2. Zaimponował im tym że odważył się uciec z domu i że bezkarnie np. kradł jabłka (co było oczywiście złym przyładem ale szajce to zaimponiwało) , był odważny (uratował dziecko)
3. Zenek był bity, głodzony i maltretowany przez ojca. Chciał od niego uciec do swojego wujka.
3 4 3
2009-11-05T19:43:16+01:00
1.Zenek Był Chlopcem Ktory CHcial Zamieszkac Na Wyspie Dzieci.
2.Ciekawymi Opowiesciami
3.Zenek uciekl z domu od wujka
5 2 5