Dom pana Nieostrożnego i supermarket znajdują się na terenie zabudowanym.Dopuszczalna prędkość na tym terenie wynosi 50 km/h.Pan Nieostrożny odległość z domu do supermarketu wynoszącą 10km poknał w ciągu 10 minut. Czy złamał przepisy ruchu drogowego?

Barzdzo proszę o pomoc musze mieć to na dzis .Z góry dziękuję;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:49:49+01:00
V= s/t
V= 10km / 10 min
10km/ 10min= 10 km/ 1/6godz= 10km x 6/1 h= 60 km/h
60km/h > 50 km/h

wiec zlamal prawo.
2009-11-05T18:49:47+01:00
Gdyby jechał 50km/h to nie da rady przejechac 1 km na jedna minute aby przejechac 1km na minute musi jechac 60km/godz czyli złamał prawo przekroczył dopuszczalna predkosc o 10 km/h