Odpowiedzi

2009-11-05T18:51:47+01:00
4,2zł
11,2kg
0,24zł
3,25cm
21,6l
6,75km
4,5kg
140zł
600kg
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:57:56+01:00
15%=0,15 0,15*28=4,20(zł)
140%=1,4 1,4*8=11,2(kg)
1,2%=0,012 0,012*20=0,24(zł)
13%=0,13 0,13*25=3,18(cm)
4,5%=0,045 0,045*480=21,6(l)
270%=2,7 2,7*2,5=6,75(km)
3(promile)=0,003 0,003*1500=4,5(kg)
7(promili)=0,007 0,007*20000=140(zł)
1,5(promila)=0,0015 0,0015*4=0,006(t)=6kg
10 3 10
2009-11-05T20:24:40+01:00
15% z 28zł=4,2zł
140%z 8kg=11,2kg
1,2z 20zł=0,24zł
13%z 25cm=3,25cm
4,5% z 480km=21,6km
3 promile z 1500kg=4,5kg
7promili z 20 tyz=140 zł
1,5 promila z 4 ton=0,006ton
5 3 5