Odpowiedzi

2009-11-05T18:53:09+01:00
Chłopacy niech wezmą i kupią rózne perułki i niech zrobią kucyki a dziewczyny krawaty i doklejane wąsy będzie super do tego zaczeszcie włosy do tyłu albo dziewczyny z krutkimi włosami niech postawią na żelu bedzie mnóstwo fantastycznej zabawy
sprawdzony i wygrany konkurs
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:55:55+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=05pxo6udXS4
http://www.youtube.com/watch?v=33wa6ZyOZd8
http://www.youtube.com/watch?v=Ey1j4aVmFGo&feature=channel