Odpowiedzi

2009-11-05T18:54:09+01:00
Wszystkie działania na tle religijnym rasistowskim itp.
2009-11-05T19:04:57+01:00
Moim zdaniem trzeba przeciwstawić się
-nietolerancyjności wobec innych wyzwań religijnych i poglądowych
nietolerowania mniejszości państwowych


(tak mi się wydaje)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:12:47+01:00
Np. kiedy ktoś znęca się psychicznie lub fizycznie nad młodszą , starszą lub niepełnosprawną osobą , nauczyciel poniża w obecności innych osób ucznia , ktoś kradnie , obraża , oszukuje itd... jak o to ci chodziło ?
1 5 1