Odpowiedzi

2009-11-05T18:54:31+01:00
Szczerość,punktualność ,dobroć ,schludność itp.
1 1 1
2009-11-05T18:59:14+01:00
Optymizm, szczerość, energia, wytrwałość, spontaniczność, altruizm, skromność, indywidualizm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:59:38+01:00
U ludzi ceni sie zazwyczaj życzliwość . Są jednaki nne cechy które są wazniejsze jak np. uczciwość ktora jest fundamentem do zaufania komus. Równie ważna cechą bez której świat by nie istniał jest miłosc.
1 4 1