1) pomiędzy liczbami 2/7 i 3/7 na osi liczbowej leży liczba:

A. 5/14
B.6/14
C.4/14
D.4/7

2)Najmniejszą liczną całkowitą większą od liczny -3 1/3 jest:

A.-3
B.-4
C.0
D.1

3) Wartość 1/4 ma wyrażenie:

A. 2*1 1/4 -1/8 :9
B.(2*1-1/8):9
C.2*(1 1/4 - 1 1/ :9)
D.2*(1 1/4-1/8):9

4)Dzbanek kosztuje 16,50zł,a szklanka 2,30 zł. Za pomocą którego wyrażenie można obliczyć kwotę jaką trzeba zapłacić za dzbanek i 6 szklanek?

A.2,30+6*16,50
B.16,50:6+2,30
C.16,50+2,30*6
D.(16,50+2,30)*6

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:58:30+01:00
1) Odp a ponieważ 2/7 to inaczej 4/14 a 3/7 to 6/14
2) odp a
3) odp c
4) odp c
2 3 2
2009-11-05T19:22:28+01:00