Odpowiedzi

2009-11-05T18:57:35+01:00
Stół + 2 krzesłą = 90 + 2 *70 =230zł zestaw
13800/230=60

kupiono 60 zestawów(2 krzesła +stół)
1 5 1
2009-11-05T18:59:28+01:00
X - krzesła
y - stoły

jeden zestaw 2x + y
2*70 + 90= 230


1380/230=60

Odp 60 zestawów po 2 krzesła i jeden stół czyli 120 krzeseł i 60 stołów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:00:31+01:00
X-ilosc stołów y-ilosc krzeseł y=2x 70y+90x=13800 70×2x+90x=13800 230x=13800→x=60 y=2x=120 odp.kupiono 60stołów i 120 krzeseł pozdrawiam
1 5 1