Odpowiedzi

2009-11-05T19:04:39+01:00
8/1745 * 100 = 800/1745=2 całe i 145/1745 %


/ kreska ułamkowa
* mnożenie

odp. opady z roku 2004 na 2005 wzrosły o 2 całe i 145/1745 %.

dobrze jest :P ?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:04:32+01:00
1745=100% 1753=x% x=1753×100:1745=100,45845%-100%=0,45845% opady wzrosły o około pół procenta pozdrawiam
2009-11-05T19:06:06+01:00
1753-1745= 8
1745/100= 1%= 17,45
17,45/ 8= 2,18125%

odp: opady powiększyły sie o 2,18125%