Odpowiedzi

2009-11-05T19:02:23+01:00
Lepsze nagłośnienie,występują kobiety i mężczyźni Teatr starożytny był nad gołym niebem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:26:33+01:00
Starożytny :
- zasada trzech jedności (czasu,miejsca,akcji)
-położony na zboczach
-osoby występują na koturnach(im większe koturny tym większa ranga w sztuce :) )
-maksymalnie mogło występować 3 aktorów(jeśli chcesz to mogę Ci to wytłumaczyć dlaczego max 3) + przodownik chóru + chór
-ludzie zamiast pracować mogli iść oglądać tam wystawiane sztuki
-mężczyźni przebierali się za kobiety (nie mogły w tych czasach występować kobiety)

Nowożytny :
-dowolna liczba aktorów na scenie
- nie jest konieczny chór i przodownik chóru
- nie jest położony na zboczach ;)
- aktorzy nie występują w koturnach
-kobiety mogą występować :)