Odpowiedzi

2009-11-05T19:00:29+01:00
Hej Marzena , chciałabym zaprosić Cię na studniówkę, możemy wcześniej wypaść na zakupy, oddzwoń, paa.
2009-11-05T19:01:28+01:00
Hej marzena !
dużo o tobie myśłałem i dawno się nie widzieliśmy ale jest okazja do nadrobienia .Mam 2 zaproszenia na studniówke możę pójdziesz ze mną
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T19:01:48+01:00
Hej Marzena ,mam propozycję nie do odrzucenia ;)
Mianowicie chcę zaprosić Cię na studniówkę :D
Co ty na to ???
Czekam na odp ;*