Pogrupuj rzeczowniki do grup z rodzajnikiem der, die, das lub die ( Plural ):
Musik, Dom, Pause, Fußball, Kinder, Länder, Radio, Taxi, Computer, Essen, Stadt, Frage, Autos, Saxofon, Tennis, Sport, Vorname, Interview, Cola, Snowboard, Fotos, Technik, Alter, Text, Pizza, Gitarre, Zabras, Flughafen, Hobbys, Aussehen, Kamera, CDs, Tiere, Tore, Name, Charakter

please, mam to na jutro;/

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:12:14+01:00
Die Musik
der Dom
die Pause
der Fussball
die(Plural) Kinder
die(Pl) Lander
das Radio
das/der Taxi (są 2 formy w słowniku)
der Computer
die(Pl) Essen
der Stadt
die Frage
die(Pl) Autos
der Saxofon
das Tennis
der Sport
die Vorname
das Interview
der Cola
??? Snowboard
die Fotos
die Technik
das Alter
der Text
die Pizza
die Gitarre
die (Pl) Zebras
der Flughafen
die(Pl) Hobbys
aussehen - czasownik
die Kamera
die (Pl) CD's
die (Pl) Tiere
die (Pl) Tore
die Name
der Charakter

Pozdrawiam. Jeżeli pomogłam oznacz jako najlepsze ! :)



2009-11-05T19:56:23+01:00
Der:
Dom
Fussball
Computer
Stadt
Saxofon
Sport
Cola
Text
Flughafen
Charakter
Taxi

die:
Musik
Pause
Kinder
Lander
Essen
Frage
Autos
Vorname
Fotos
Technik
Pizza
Gitarre
Zebras
Hobbys
Kamera
CD's
Tiere
Tore
Name

das:
Radio
Alter
Snowboard
Interview
Tennis
  • polk
  • Początkujący
2009-11-05T19:56:47+01:00
Der- Vorname, Snowboard, Alter, Text, Sport, Name, Dom, Fusball, Computer, Flughafen, Charakter,



die-Pause, Kinder, Stadt, Frage, Cola, Gitarre, Pizza, Kamera, Tiere, Tore, Lander, Technik, CDs, Music,


das- Taxi, Essen, Tennis, Interview, Saxofon, Zabras, Aussehen, Radio,



die(plural)- Autos, Fotos, Hobbys,