Odpowiedzi

2009-11-05T19:02:20+01:00

Myślisz, że mężczyźni i kobiety są lepsze w różnych stanowisk, lub równie dobrze na wszystkie zadania? Uzasadnienia.
Myślę,że nie,ponieważ i kobiety i mężczyzni są w czymś dobrzy...
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:03:58+01:00
Czy uważasz, że mężczyzna i kobieta są lepsi w innych pracach ( rozumiane jako inne stanowiska pracy ), czy są tak samo dobrzy we wszystkich? Podaj przykłady.

I think, that men are better at physical jobs, becouse they are strongest than women.
But women are better at mystical jobs, becouse they are patien and hard-working.
1 5 1
2009-11-05T19:05:02+01:00
myslisz ze mezczyzna i kobieta są lepsi w óżnch zawodach lub są dobzi we wszystkich zawodach. Uzasadnij.

kobiety nie mogą wykonywać pewnych prac bo siła fizyczna im na to nie pozwala

mężczyzni nie moga wykonywac pewnych czynnosci bo to wygląda śmiesznie
1 1 1