Odpowiedzi

2009-11-05T19:06:01+01:00
Ja to rozumiem tak :
Jest ktoś na świecie , kto cie kocha.
,lub
Świat cie kocha .

Nie wiem jak to inaczej zrozumieć ;)
2009-11-05T19:06:45+01:00
Moim zdaniem znaczy to ze swiat (życie) daje nam wiele szans na to by stac sie dobrymi i inaczej zacząc zyc i jesli tylko je dobrze wykorzystamy to je pokochamy i bedziemy chcieli życ.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:07:56+01:00
Jesli bedziesz mial tylko dobre checi zapal mozesz zdobyc caly swiat. Poznac najpiekniejsze zakatki na swiecie poznac tradycje,historie innych narodow poznac ciekawych ludzi byc otwartym na ludzi roznch nacji
4 4 4