Odpowiedzi

2009-11-05T19:13:29+01:00
LIŚĆ
1. maliny
2. winogrona
3. śliwy
4.jabłoni
5. rózy
6.pożeczki
7.wiśni
8.orzcha
9.czereśni
10. gruszki
11.leszczyna
12.kasztan
13. dąb
14. agrest
15.malina
16.lipa
17.wierzba
18.jesion
19.klomb
20. jawor
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:13:57+01:00
1.Klon
2.Buk
3.Brzoza
4.Dąb
5.Jabłoń
6.Grusza
7.Orzech
8.Jarząb
9.Olsza
10.Grab
11.Topola
12.Lipa
13.Wierzba
14.Wiąz
15.Wiśnia
16.Leszczyna
17.Może wziąść liść bobkowy Mamie z przypraw jako drzewo bobowe
18.Kasztanowiec
19. Głóg
20. Grochodrzew ( znajdziesz w jakichs sadach)
9 3 9
2009-11-05T19:39:59+01:00
JABŁOŃ
JARZĘBINA
BRZOZA
DĄB
KASZTANOWIEC
SUMAK
AKACJA
KLON
GŁÓG
WIŚNIA
FORSYCJA
JAŚMINOWIEC
OGNIK
WIERZBA PŁACZĄCA
LILAK (BEZ)
ŚLIWA LUBASZKA
klon zwyczajny
grab pospolity
leszczyna pospolita
jesion wyniosły


3 5 3