Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:12:58+01:00
Raczej tak. Moim zdaniem są otaczane czcią i szacunkiem ponieważ przykładem tego jest że w szkołach wisi herb a polskiej flagi nie można deptać. Jak bardzo się przejmujemy gdy śpiewamy hymn państwowy. To wywiera na nas wzruszenie. Jesteśmy polakami, patriotami i kochamy nasz kraj. Jesteśmy z niego dumni i nie wstydzimy się go. Szanujemy nasze symbole narodowe czując że jest to nasz obywatelski obowiązek.
21 4 21
2009-11-05T19:13:17+01:00
Tak, symbole narodowe są traktowane z szacunkiem i czcią. Ludzie, tylko gdy jest jakieś święto narodowe rozwieszają flagę lub inne symbole. Na ważnych uroczystościach, nasz hymn śpiewany jest poważnie, z postawą stojącą. Godło jest również bardzo ważne, powinno być w każdej z klas (w szkole oczywiście). Wszystkie symbole powinny być szanowane i czczone.
11 4 11
2009-11-05T19:40:54+01:00
Nasze polskie symbole narodowe czyli : hymn, godlo oraz flaga są bardzo wazne. Odgrywają one dużą rolę w życiu każdego człowieka . Każdy Polak musi czcić swą ojczyznę oraz symbole narowe. Uważam że Polacy, chodź nie wszyscy ale czczą nasze godło , flage oraz "Mazurka Dąbrowskiego" Śpiewając hymn należy stać na baczność , nasza flaga powinna być wieszana na każdym domu w świo flagi, godło również powinno być szanowane. Musimy mieć szacunek do sybboli bo jesteśmy Polakami i kochamy swą ojczyznę.
15 3 15