Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:10:18+01:00
Srednia gęstość ciała ludzkiego jest równa gęstości wody, czyli 1000 kg/m3

ge= gestosc ciala
m=masa
V=objetosc

ge=m/V
Przeksztalcamy wzor i mamy:
V=ge*m

Podstawiasz swoja mace i wyliczasz objetosc.
1 5 1
2009-11-05T19:11:36+01:00
Gęstość = masa / objętość ciała
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T19:12:41+01:00
Na podstawie wzoru ?

r = m / V

m = r · V

V = m / r

r - (to jest ro) gęstość, V - objętość ciała,
m - masa