Kawałek żelaza zważono w powietrzu wagą spożywczą mg=2 kg. Co pokaże ta sama waga jeżeli zważymy po zanurzeniu w wodzie gęstość żelaza =7900 kg/metr sześcienny, gęstość wody= 1000 km/ metr sześcienny

PILNE!!PILNE!!PILNE!!PILNE!!PILNE!!PILNE!!

3

Odpowiedzi

2009-11-05T20:28:44+01:00
Pokaże że kawałek żelaza jest cięższy 8 krotnie
1 5 1
2009-11-05T20:34:19+01:00
Pokaze ze żelazo jest cięższe x8
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:55:11+01:00
Kawałek żelaza zważono w powietrzu wagą spożywczą mg=2 kg. Co pokaże ta sama waga jeżeli zważymy po zanurzeniu w wodzie gęstość żelaza =7900 kg/metr sześcienny, gęstość wody= 1000 km/ metr sześcienny

Waga pokarze że żelazo jest lżejsze a dlatego że w wodzie działa siła wyporu cieczy

na powietrzu jest tylko F=m*g
w wodzie F=m*g-Fw
1 5 1