Odpowiedzi

2009-11-05T19:12:39+01:00
Have you even taken part in charity events?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:17:28+01:00
Wydaje mi się, że to powinno być w tym czasie co opisuje że coś robisz regularnie...
I even take part in charity events, becouse ... i tu piszesz dlaczego bierzesz w nich udział... i chyba czasowniki w normalnej formie, tylko jak piszesz she, he, it itd, dajesz do czasownika końcówke "s"...