Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:09:39+01:00
Ez 37,14
"Udzielę wam mego ducha po to, byście ożyli, i powiodę was do kraju waszego, i poznacie, że Ja, Pan, to powiedziałem i wykonam" - wyrocznia Pana Boga."

W tych słowach Jezus budzi nas do życia. Opowiada o tym że człowiek nie tylko kośćmi i ciałem potrafi żyć ale to duch święty w nas żyje. Prorok Ezechiel nawołuje nas abyśmy uwierzyli w słowo Pana i byli silni w wierze. Aby nasze źródło życia nie wysłucha i nie byliśmy potępieni oraz wyrzuceni tak gdzie "Krzyk i zgrzytanie zębów"

Pan mówi że dostąpimy zbawienie tylko wtedy gdy będziemy trwali w wierze.
5 5 5
2009-11-05T20:30:13+01:00
Osiagnęliśmy już szerokie zrozumienie istoty Boga i Jego Dzieła. Wyjaśniliśmy szereg nieporozumień związanych z tymi sprawami. Teraz chcielibyśmy się przyjrzeć temu, co zostało "obiecane przez Pana tym, którzy Go miłują" (Jk 1:12; 2:5), wypełniając Jego polecenia (J 14:15).
Obietnice Boga zawarte w Starym Testamencie są tym, co zawiera się w prawdziwej nadziei chrześcijańskiej. Kiedy poddany próbie Paweł mówił o przyszłej nagrodzie, dla której gotów był stracić wszystko: "A teraz stoję przed sądem, gdyż spodziewam się obietnicy danej przez Boga ojcom naszym… Z powodu tej nadziei… oskarżyli mnie" (Dz 26:6,7). Spędził większą część swojego życia głosząc "Dobrą Nowinę (Ewangelię) o obietnicy danej ojcom, że Bóg spełnił ją wobec nas, jako ich dzieci, wskrzesiwszy Jezusa" (Dz 13:32,33). Paweł wyjaśniał, że wiara w te obietnice dawała nadzieję zmartwychwstania (Dz 26:6-8 por 23:8), wiedzę o drugim przyjściu Jezusa, aby sądzić i nadchodzącym Królestwie Boga (Dz 24:25, 28:20,31).
Wszystko to obala mit, iż Stary Testament to tylko historia wędrówki Izraela, który nie mówi o życiu wiecznym. Bóg nie zdecydował nagle, 2000 lat temu, że da nam życie wieczne przez Jezusa. Miał taki zamiar od samego początku:-
3 5 3