Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:15:48+01:00
-Witaj Antygono!
- O Pan Tadeusz! Jak miło pana znów widzieć!
-Wzajemnie! Jak tam pani kochana minął dzień?
-Pracowicie! i to bardzo! Zosia czytała mnie przez godzinę! przewracała, zaginała moje kartki a teraz mnie wszystko boli!
- uuu to nie dobrze. Ja dziś miałem spokojny dzionek. Mama Zosi wzięła mnie na taras usiadła ze mną wygodnie w bujanym fotelu i czytała powoli, dbając by żadna karteczka się nie zagięła.
- Szczęściarz z pana Panie Tadeuszu! Też by, chciała żeby Zosia tak o mnie dbała. Na szczęście już prawie skończyła więc teraz będę częściej przesiadywać na półce.
-Przepraszam Antygono ale zrobiłem się senny. Dobranoc
- Miłej nocy Panie Tadeuszu!
1 5 1
2009-11-05T19:20:14+01:00
+ Ale mi dzisiaj pognietli kartk
- Za to mnie dziś nie otworzono
+ No to masz szczęśćie ale widzę że masz popisana ikładką
-No tak bartek gdy wczoraj czytał ksiarzkę to miał w dłoni długopis i mnie pomazał
+ Celowo?
- Pewnie nie jest grzecznym chłpcem Ale czasem coś mu odbija
+ mówi się trudno tacy są chłopcy.
1 5 1